پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی بر تقویت جامعه المصطفی تاکید کرد و گفت: حضرت ثامن‌الحجج(ع)، زمینه‌ساز و بسترساز گفت‌وگوی ادیان بودند و با توجه به جایگاه المصطفی، ارتباط آستان قدس و این نهاد می‌تواند این بحث را پررنگ‌تر کند، از این رو، این مجموعه فاخر باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین‌ علی عباسی، در دیدار تولیت آستان قدس رضوی، در مشهد، ضمن ابراز خرسندی از توفیق زیارت حضرت ثامن‌الحجج، علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جامعه‌المصطفی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی(ع)، اظهار داشت: بخش مجازی المصطفی، بسیار ارزشمند و اثرگذار است، زیرا در همه جا زمینه نشر مستقیم معارف اسلام ناب وجود ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حضرت ثامن‌الحجج(ع)، زمینه‌ساز و بسترساز گفت‌وگوی ادیان بودند و با توجه به جایگاه المصطفی، ارتباط آستان قدس و این نهاد می‌تواند این بحث را پررنگ‌تر کند، از این رو، این مجموعه فاخر باید تقویت شود.

وی  افزود: فضای گسترده فرهنگی، یعنی پایتخت معنوی ایران اسلامی، برای همکاری، تعامل و گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های ارزشمند المصطفی کاملاً آماده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، با آرزوی توفیق بیشتر برای المصطفی، خاطرنشان ساخت: کار شما مصداق حدیث «رحم‌الله من احیا امرنا» است. همچنین دلیل جذب جمع زیادی از مشتاقان معارف اسلامی، جاذبه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) است که باید به آن افتخار کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha