جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه مسئولان اعتماد زیادی به آمریکا و مسئله برجام کردند. بارها رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف با اقشار مختلف و مسئولین نسبت به بی اعتمای به غرب و آمریکا هشدار داده بودند، ولی توجه چندانی نشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، عصر پنج شنبه، در جمع طلاب و روحانیون شهرستان دانسفهان که درحسینیه انصارالحسین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: پیامبر اکرم (ص) توجه زیادی به این بانوی بزرگوار داشتند؛ نه تنها به عنوان دخترشان، بلکه به این دلیل که ایشان حضرت فاطمه (س) را هدیه ای از سوی خداوند می دانستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خداوند در بین معصومین یک زن قرار داده تا الگویی برای بانوان باشد و این که یک زن هم می تواند به کمالاتی برسد که مردها آن را درک می کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: حضور فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت و جانشین پیامبر اکرم (ص) واضح و روشن بود و حتی جان خود را به خطر انداخته و فرزندش را در این راه از دست دادند.

وی در ادامه به مسائل منطقه ای و جهان پرداخت و بیان کرد: متاسفانه مسئولان اعتماد زیادی به آمریکا و مسئله برجام کردند. بارها رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف با اقشار مختلف و مسئولین نسبت به بی اعتمای به غرب و آمریکا هشدار داده بودند، ولی توجه چندانی  نشد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جامعه اسلامی و این ملت شریف که در عرصه های مختلف پیشگام و پیشتاز هستند، دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند، لذا مسئولین باید در این عرصه مهم بیش از پیش تلاش مضاعف داشته باشند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه که امروز برای دشمنان اهمیت دارد، این که بتوانند اصل نظام جمهوری اسلامی که همان ولایت است را مورد هدف قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دشمنان در طول این چهل سال از انقلاب اسلامی، توطئه های مختلف برای این کشور طراحی و اجرایی کردند، ولی به برکت ولایت فقیه امروز جرأت حمله به این خاک مقدس را نداشته و نخواهند داشت.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان در صدد طراحی فتنه جدید در سال 98 می باشند که باید همه ملت ایران و مسئولین هوشیاربوده و مراقب توطئه ها باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    0 0
    کسانی که به برجام و غرب اعتماد دارن یه مشت لیبرال دزد و مفت خور و غرب زده مزدور هستند و قصدشون خدمت به اربابای غربی و خیانت به ملت و کشور هست،،چرا جلوی این لیبرالهای دزد و مزدور دولت تزویر و ریا گرفته نمیشود که حرکاتشون در جهت اهداف دشمنان کشور و ملت هست