پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بی نام ونشان

حوزه/ پس از اجرای موفق و استقبال کم نظیر مردم از نمایش آیینی «بانوی بی نشان» در سال ۹۶، امسال نیز برای دومین سال از ۱۲ بهمن ماه سال جاری، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، نمایش «بانوی بی نشان» روایتی دیدنی از مقاطع مختلف زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

متن  نمایشنامه اثری است برگرفته از کتاب «کشتی پهلو گرفته» نوشته سید مهدی شجاعی که حسین فدایی حسین آن را در قالب نمایشنامه نگاشته است.

پروژه بزرگ نمایشی «بانوی بی نشان» با همکاری و فعالیت مدام و یکساله تیمی ۱۲۰ نفره، متشکل از بازیگران، هنرمندان، نویسندگان، طراحان  و... مراحل پیش تولید خود را طی می کند.

در سال گذشته طی ۱۱ سانس اجرا، این نمایش پذیرای بیش از ۵۵۰۰ نفر تماشاگر از اقشار مختلف مردم بود و مورد تایید و تحسین مخاطبان قرار گرفت.

نمایش «بانوی بی نشان» کاری از کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) عباس آباد شهرستان آران و بیدگل است.

این کانون طی چهل سال فعالیت فرهنگی هنری خود اجرای آثار نمایشی همچون  غیبت، همسفر، ستون مزاحم، آتشی در خرمن، دیار بی یار، شبیخون ،ریشه در خون،قالی، خواستگاری و نمایش های آیینی سپیده خونین، پیام سرخ و بانوی بی نشان را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

این نمایش بزرگ آیینی که روایتگر مراحل زندگی حضرت  فاطمه زهرا(س) از ولادت تا شهادت است، برای دومین سال از 12 بهمن ماه سال جاری، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل  به روی صحنه می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha