سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خوانسار

حوزه/ امام جمعه خوانسار گفت: افرادی که در زمان غیبت امام عصر(عج)، حضرت را یاری نمی کنند، در زمان ظهورشان نیز ایشان را یاری نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از اصفهان، نشست اخلاقی با موضوع «یاری گری امام زمان(عج)» با سخنرانی حجت الاسلام رسول خواجه کریمی و با حضور اساتید، کادر، طلاب، در مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت سلام الله علیها خوانسار برگزار شد.

امام جمعه خوانسار در این نشست اولویت اول طلاب را یاری امام زمان(عج) دانست و گفت: ما می خواهیم حجت خدا را یاری کنیم هر چند در این راه سختی هایی نیز وجود دارد، اما اگر خدا و حجتش را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و نصرت خداوند همواره همراه ما خواهد بود" إن تنصروا الله ینصرکم" .

حجت الاسلام خواجه کریمی اظهار داشت: افرادی که در زمان غیبت امام عصر(عج)، حضرت را یاری نمی کنند، در زمان ظهورشان نیز ایشان را یاری نخواهند کرد.

وی ابراز داشت: امروز بر تک تک آحاد جامعه اسلامی واجب است که امام زمان(عج) را یاری کنند. یاران امام حسین(ع) به تمام سختی های در رکاب امام بودن علم داشتند و می دانستند در واقعه عاشورا کشته می شوند، اما دست از یاری امام زمانشان برنداشتند .

وی تصریح کرد: دنیا محدود است و گذرا و آنچه باقی می ماند میزان یاری گری ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ بزرگان ما زندگی های بسیار ساده ای داشتند و می توان گفت که از امکانات مادی و دنیایی چیزی نداشتند، اما تمام تلاششان برای یاری امام زمان(عج) بود و در این مسیر است که مشکلات و سختی ها می شود" أحلی من العسل" و" ما رأیت الاّ جمیلا".

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha