جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ورزنه

حوزه/ ​فشار آمریکا برای کاهش قدرت ایران در چهار بعد کودتا، حمله ی نظامی، تحریم و حمله ی فرهنگی است و چون آمریکا می داند در دو جهت نخست، بهره ای نخواهد برد، به دو روش بعدی اهمیت فراوانی داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نشست بصیرت افزایی با سخنرانی محمد نبی منانیان، هادی سیاسی سپاه ناحیه امام علی (علیه السلام ) و با شرکت طلاب، کادر و اساتید در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) ورزنه برگزار شد.

آقای منانیان در این نشست با بررسی مسائل روز دنیا، به بیان تفاوت های کشورمان با آمریکا پرداخت و گفت: اوج نظام ما، افول نظام آمریکا محسوب می شود و اگر نظامی، چهل سال دوام بیاورد، ماندگار می شود. کشور ایران اکنون در آستانه ی چهل سالگی انقلاب اسلامی و شکوفایی هرچه بیشتر آن هستیم، و این در حالی است که آمریکا  مشکلات بسیاری دارد از جمله اینکه بدهکارترین کشور در میان سایر کشورهاست .

وی افزود: فشار آمریکا برای کاهش قدرت ایران در چهار بعد کودتا، حمله ی نظامی، تحریم و حمله ی فرهنگی است و چون آمریکا می داند در دو جهت نخست، بهره ای نخواهد برد، به دو روش بعدی اهمیت فراوانی داده است .

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام علی (علیه السلام ) تصریح کرد: مردم با توجه به بیانات رهبری، در مورد آتش به اختیار بودن و داشتن روحیه مطالبه گری، باید بصیرت خود را افزایش دهند و این امر موجب افزایش ولایت مداری می شود .

وی ادامه داد: مبارزات و مخالفت های ما باید منشأ قرآنی داشته باشد و برای انتخاب فرد اصلح برای مسئولیت پذیری در جامعه، باید طبق عملکرد افراد و بر اساس تحقیقات انجام شده، تصمیم بگیریم و صرف ایمان فرد، کافی نیست. همان طور که در قرآن اشاره شده، ایمان باید در کنار عمل صالح قرار بگیرد تا اصلح بودن فرد مشخص شود.

منانیان در مورد مسائل و مشکلات اقتصادی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: بخش عمده ی مسائل اقتصادی به مدیریت و عملکرد مسئولان بر می گردد و عملکرد مسئولان باید با حق و صبر، همراه باشد و دیگران را نیز به صبر تشویق نمایند.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ارتباط صمیمانه و خالصانه امت با امام و رهبر خود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha