جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بودجه ارتقاء مسجد اعظم وینیپگ در کانادا تعیین شد

حوزه/ جامعه اسلامی شهر وینیپگ در مینه توبای کانادا پس از تلاش های فراوان بالاخره موفق شدند بودجه ای برای ارتقاء وضعیت امنیتی و نورپردازی مسجد اعظم به دست بیاورند که شامل مرکز جوانان و سالن اجتماعات نیز می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از winnipegfreepress، بودجه ارتقاء امنیتی مسجد اعظم شهر وینیپگ در استان مینه توبا کانادا بالاخره فراهم شد.

اعضای مسجد بالاخره پس از درخواست نامه های متعدد، موفق به دریافت بودجه ای به مبلغ 20 هزار دلار از سوی شورای شهر برای حمایت از پروژه نورپردازی و تقویت شرایط امنیتی شدند. این بودجه برای نصب نیم دوجین برج نوری به منظور تقویت نورپردازی به ویژه در منطقه پارکینگ مسجد صرف خواهد شد که پس از تاریکی هوا، بلااستفاده بود.

انجمن اسلامی مینه توبا اعلام کرد: تقویت نورپردازی در پارکینگ مرکز اسلامی می تواند تاثیر مثبتی در استفاده اجتماعی از تسیهلات مسجد داشته باشد.

به گفته این انجمن اسلامی، نبود نورپردازی مناسب در این مسجد اعظم باعث عدم استفاده از مرکز جوانان و برنامه های متعدد شده بود.

در درخواست نامه مسجد برای تامین بودجه آمده بود: مسجد اعظم بزرگترین مسجد مسلمانان ساکن منطقه در سرتاسر وینیپگ می باشد و یک مرکز اجتماعی نیز محسوب می شود که بسیاری برنامه ها توسط اعضای منطقه پایانه جنوبی را تسهیل داده و برنامه ریزی می کند. جامعه اسلامی ما در شهر وینیپگ و همچنین مناطق افزایش رو به توسعه بود و در نتیجه تقاضا برای مرکز ما نیز افزایش یافته است. نبود یک فضای امن پس از پایان ساعات روز و فقدان نورپردازی در پارکینگ مسجد باعث شده نتوانیم به شکل درستی خدمات رسانی کنیم.

 

گفته می شود این مسجد دارای یک سالن ژیمناستیک و سالن اجتماعات می باشد و برنامه ها و طرح های اجتماعی مختلف از جمله لیگ ورزشی جوانان، انتخابات مدنی، مراسم مذهبی و نشست های شهری را نیز برگزار می کند.

زمان تکمیل ارتقاء وضعیت امنیتی و نورپردازی مسجد برای 31  می 2019 تخمین زده شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha