شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمدی

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن ایستاده است تا مراسم تجلیل از انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه داده شود و از همین رو باید مقابل دشمن در این میدان مبارزه ایستاد، چرا که تجلیل از انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای آن، خود به نوعی ادامه انقلاب اسلامی و صیانت از خون است.

حجت الاسلام سید محمد احمدی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد با اشاره به سالگرد ورود انقلاب اسلامی به دهه چهارم پیروزی به اهمیت این مسئله اشاره و اظهار کرد: اربعین به معنای رسیدن به اوج کمال و پختگی است و لذا عدد چهل در فرهنگ اسلامی و عرفانی جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی امت سرافراز ایران در آستانه چهل سالگی قرار دارد و به تعبیری می توان این گونه بیان کرد که انقلاب کامل شده و در اوج پختگی و قدرت قرار دارد و از سوی دیگر چهل سالگی انقلاب به معنای قرار گرفتن در شرایطی است که همه ناخالصی های آن از بین رفته  و به چنان استحکامی رسیده است که هیچ قدرت و ابرقدرتی نمی تواند آن را تهدید کند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر تلاش دشمن برای ایجاد مشکل در آستانه چهل سالگی این انقلاب الهی، تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند رسیدن به چهل سالگی یعنی ابدی بودن و به معنای غیرقابل زوال بودن می باشد، به همین دلیل تجلیل از انقلاب اسلامی در مراسم چهل سالگی یک وظیفه شرعی و یک جهاد الهی و مبارزه است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن ایستاده است تا مراسم تجلیل از انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه داده شود و از همین رو باید مقابل دشمن در این میدان مبارزه ایستاد، چرا که تجلیل از انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای آن، خود به نوعی ادامه انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بین به ویژه نقش علما، روحانیون و طلاب بسیار مهم می باشد و باید همه به میدان بیاییم و از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با منطق محکم و استوار حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: این نظام الهی مشمول نصرت الهی و امدادهای غیبی است، زیرا ولایت فقیه بر آن  حاکم است و خداوند در غدیر خم وعده داده است که از ولایت حمایت کند.

حجت الاسلام احمدی این نظام الهی را دارای برکات و دستاوردهای عظیم برای ملت ایران و جهانیان بیان کرد و افزود: عزت جهانی ملت سرافراز ایران، باور راهبرد ما می توانیم، اعتماد به جوانان و عدم اعتماد به دشمن، توجه به هزینه های فراوان دنیایی و اخروی سازش، مدیریت جهادی و باور خدمت گزاری به مردم، حفظ روحیه انقلابی و اثبات راهبرد قرآنی مقاومت و استقامت در برابر دشمن از دهها آثار فراوان و برکات انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha