پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادواره شهدای روحانی

حوزه/ حجت الاسلام جعفری زاده از برگزاری دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام حمیدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر از برگزاری دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این یادواره روز 10 بهمن ماه سال جاری با حضور خانواده شهدا، جانبازان و طلاب و روحانیون استان برگزار می شود.

دبیر دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با اشاره به سخنران این مراسم اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران مهمان ویژه و سخنران این یادواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر تعداد 40 شهید روحانی را تقدیم این انقلاب کرده است ابراز داشت: تجلیل از خانواده های آنها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ایثارگری های این افراد بر همه لازم و ضروری است. شهدا با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز این درخت به ثمر نشسته و ریشه های محکمی دارد.

حجت الاسلام جعفری زاده با بیان اینکه ستاد برگزاری دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر فعال شده است، افزود: برنامه ریزی هایی برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره به عمل آمده است، همچون دیدار با خانواده شهدا، فضای سازی مدارس علمیه استان، طراحی پوسترها و عکس نوشته های شهدا و انتشار در فضای مجازی، طراحی سایت و کانال های فضای مجازی یادواره از جمله این کارها بوده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha