جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده  تیپ  امام  صادق(ع)

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام با حضور سردار قریشی؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سردار قریشی؛ معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده  تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام، با ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی همچنان با دشمنی استکبار با نظام اسلامی مواجه هستیم، علت این دشمنی ماهیت و هویت استکبار است که برپایه ظلم و تجاوز و جنایت و باهدف چپاول ملت هاست و نظام اسلامی که ماهیتش ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبرین و دفاع از مظلومان است، مانع تحقق اهداف استکبار جهانی علی الخصوص آمریکاست لذا مورد هجمه ها و دشمنی ها قرار گرفته و خواهد گرفت.

وی در ادامه الهام بخشی به خیزش های انقلابی منطقه و جهان و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در سایه مقاومت را مهمترین برجستگی های نظام اسلامی دانست و افزود: بسیاری از رهبران خیزش های انقلابی خود را متاثر از انقلاب اسلامی می دانند و الگوی خود را انقلاب اسلامی میدانند.انقلاب اسلامی گفتمانی در برابر امپریالیسم و کمونیسم به وجود آورد که چهل سال است موجب پیشرفت های چشمگیری در کشور ایران و منطقه شده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دست اوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: قطع وابستگی سیاسی و نظامی ، پیشرفت های علمی ، کردن فاصله طبقاتی و پیشرفت در پزشکی و بهداشت بخشی از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که اگر بصورت مستند و با تکیه بر امارهای جهانی برای مردم بیان شود مانع تاثیر شبهات بی اساس دشمن بر اذهان نسل امروز خواهد شد.البته در هر عرصه ای به فرامین مقام معظم رهبری توجه بیشتری شده پیشرفت ها چشمگیرتر بودهت و ضعف در برخی عرصه ها ناشی از عدم توجه به فرامین رهبری و نداشتن روحیه جهادی بوده است.

وی در پایان ضمن معرفی حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده به عنوان معاون هماهنگ کننده جدید تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام از زحمات حجت الاسلام و المسلمین منتظرزاده در طول دوره مسئولیت تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  معتمد فرمانده تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت: از ضرورت های مهم ماندگاری انقلاب ظرفیت سازی است و از آنجایی که تز انقلاب در بستر حوزه های علمیه قم مهندسی شده است دشمن به دنبال شکل دادن آنتی تز انقلاب با جهت گیری های سکولار در حوزه های علمیه است که باید با ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی در جهت اهداف انقلاب حرکت کرد و با هوشیاری طلاب و روحانیون و اساتید انقلابی باید مراقب رخنه دشمن باشیم.

درادامه حجت الاسلام و المسلمین منتظرزاده ؛معاون هماهنگ کننده سابق تیپ83 اظهار داشت: تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام شرطة الخمیس ولایت است و باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری نقش خود در دفاع از انقلاب را به خوبی ایفا کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده معاون هماهنگ کننده جدید تیپ 83نیزدر سخنانی اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد، تا در رویکرد جدید و گردان محور تیپ83 امام صادق علیه السلام به وظایف خود در دفاع از دست آوردهای انقلاب وتحقق فرامین رهبر انقلاب عمل کنیم.

خاطرنشان می شود: تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین منتظرزاده ، معارفه و اعطای حکم ماموریت به حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده پایان بخش این مراسم بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha