جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن تکلیف

حوزه/ حجت الاسلام ایمانی از مبلغان شهرستان رباط کریم، گفت: مراسم جشن تکلیف ۲۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدائی به همت مبلغان هجرت و مدارس امین و با همکاری اداره آموزش و پرورش رباط کریم، در مسجدجامع نصیرآباد این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی ایمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که شیرین ترین لحظه‌های به یادماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می‌آورد و برگزاری این‌گونه مراسم‌ها از عوامل تاثیرگذاری است که کودکان و نوجوانان به اهمیت ادای تکلیف الهی و عبادی آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: هر فردی که مکلف می‌شود باید آگاهی‌هایی از احکام دینی خود داشته باشد که توجه به نماز و روزه و رعایت برخی امور شرعی از جمله این احکام است.

این کارشناس دینی در پایان با تقدیر از زحمات خانم اصغری مدیر دبستان عصمت و خانم عباسی مدیر دبستان عمار در برگزاری مراسم جشن تکلیف و اهتمام جدی بر تربیت دینی دانش آموزان، گفت: قرائت صلوات خاصه، اقامه نماز جماعت، سرود و همخوانی، اجرای برنامه حاملان قرآن از جمله برنامه‌های مراسم جشن تکلیف بود که شادی و شعف خاصی را برای دانش آموزان به ارمغان آورد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha