پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله نمازی از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،با اشاره به اینکه رساندن پیام حق به افکار عمومی امت اسلام از ضروریات است، گفت: فعالیتی که شما انجام می دهید، جهاد فرهنگی است و در جبهه جنگ نرم حضور دارید؛ هر لحظه از کار شما اجر هزاران حج و جهاد فی سبیل الله دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در نشستی با مسئولان رسانه رسمی حوزه که در حاشیه بازدید از این مجموعه انجام شد، اظهار داشت: عرصه جهانی شاهد جنگ میان نظام توحیدی و استکباری است و آینده جهان از این جهت مبهم است و سرانجامی برای آن متصور نیست؛ ولی آنچه که از آیات و روایات استفاده می شود، این است که جنگ جهانی دیگری میان جبهه حق و باطل اتفاق خواهد افتاد و امت اسلامی باید آماده این نبرد باشند.

وی ابراز داشت: در دورانی قرار داریم که باید آماده باش بوده و باید آماده باش باشیم و اینجا این روایت نبوی  مورد توجه قرار گیرد که رسول اعظم صلی الله علیه و آله فرمودند: «افضل اعمال أمّتی انتظار الفرج/ بهترین اعمال عبادی امت من انتظار فرج امام زمان است».

نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان ساخت: دوران انتظار حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف دوران سختی بوده و زمان آماده شدن برای رویارویی سخت میان جبهه حق و باطل است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: آن چیزی که به رسالت جهانی ما صدمه می زند، تفرقه ها، اختلافات و خودخواهی ها است.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه رساندن پیام حق به افکار عمومی امت اسلام از ضروریات است، بیان داشت: فعالیتی که شما انجام می دهید، جهاد فرهنگی است و در جبهه جنگ نرم حضور دارید؛ هر لحظه از کار شما اجر هزاران حج و جهاد فی سبیل الله دارد.

وی اظهار داشت: مرحوم علامه مجلسی (ره) در جلد اول و دوم بحارالانوار فرموده است، اگر علما نباشند، ایتام آل محمد طعمه دشمن می شوند و کسی جز علما نمی تواند پناهگاهی برای مردم در برابر شبهات و توطئه ها باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز داشت: ما باید از زمان جلوتر حرکت کنیم؛ نباید از غربی ها تقلید کرد؛ بلکه باید ابتکار عمل به دست ما بوده و آینده مسائل را بر اساس آیات، روایات و تفکر پیش بینی نماییم.

امام جمعه کاشان خاطرنشان ساخت: بنده به شما تبریک عرض می کنم که در این عرصه وارد شدید؛ چراکه حضور در این فضا، جهاد اکبر است.

آیت الله نمازی در پایان با بیان این که به کار رسانه اعتقاد داشته و پای این اعتقاد خود می ایستیم تصریح کرد: امروز در دوران سختی قرار داریم؛ چراکه مسائل گوناگونی همچون مباحث فلسطین، لبنان، حزب الله، وهابیت، آل سعود، آل خلیفه و ... در اطراف ماست که با آن مواجه بوده و کار شما در این راستا بسیار مبارک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید نوروززاده IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    0 0
    بیانات استاد معظم حضرت ایت اله نمازی (حفظه اله) درباره کار عظیم وبزرگ رسانه ای وخبر گزاری حوزه انشااله راهگشای این رسانه خواهد بود واز خداوند متعال طول عمر بابرکت برای رهبر معظم انقلاب ومراجع عظام تقلید وعلما از خداوند متعال خواستارم .