پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی در واکنش به بازداشت مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی توسط پلیس آمریکا گفت: بازداشت خانم مرضیه هاشمی توسط پلیس آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به بازداشت مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی توسط پلیس آمریکا گفت: بازداشت خانم مرضیه هاشمی توسط پلیس آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است، اما مقامات آمریکا باید سیاست نژاد پرستی خود را ترک کرده و مجری پرس تی وی را فورا آزاد کنند.

وی افزود: با خبر شدیم که در کشوری که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زند؛ یک زن مسلمان که شهروند خود آمریکا است، توسط پلیس مورد اهانت واقع می شود و نیروهای پلیس حتی احترام به عقاید دیگران که اولین شعار سازمان های حقوق بشر است را هم رعایت نمی کنند و این مسئله بسیار تاسف آور است.

گفتنی است که خانم مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی که برای دیدار با بستگان و عیادت از برادر بیمار مبتلا به سرطانش به زادگاهش سفر کرده بود، روز یکشنبه در فرودگاه سنت‌لوئیس لمبرت بازداشت شد و پس از ساعت‌ها بی‌خبری کامل، سرانجام در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با دخترش به او خبر داد که مسئولین زندان دست و پای او را با زنجیر بسته و همانند یک جانی با او رفتار کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha