سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جریمه ناچیز برای فردی که تهدید کرد مسجد اسکاتلند را به آتش می کشد

حوزه/ فردی که با یک تماس تلفنی طولانی تقریبا ۸ دقیقه ای، به مسلمانان اهانت کرده و تهدید کرده بود که مسجد را به آتش می کشد، تنها ۳۰۰ یورو جریمه شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از pressandjournal، فردی که با تماسی تلفنی با مسجدی در شهر اینورنِس در اسکاتلند، ضمن اهانت به اسلام و  مسلمانانان، تهدید کرده بود که مسجد را به آتش می کشد، تنها به پرداخت 300 یورو جریمه شد.

میکائیل روس، 26 ساله روز گذشته در دادگاه اعتراف کرد که در تاریخ 30 آوریل 2017،  ضمن یک تماسی تلفنی مسلمانان را با واژه های اهانت آمیز و نژادپرستانه مورد آزار و اذیت کلامی قرار داده، رعب و وحشت ایجاد کرده  و این تماس تلفنی نزدیک به 8 دقیقه به طول انجامیده است.

دادستان گفت که روس با وجودی که به بیمای دستروفی عضلاتی مبتلا می باشد، در این تماس تلفنی اشارات اهانت آمیزی به دین اسلام، زنان در اسلام و دیگر موضوعات مرتبط با مسلمانان کرده است.

به گفته دادستانی، این فرد در پایان تماس تلفنی تاکید کرده که مسجد را به آتش خواهد کشید.

وکیل مدافع وی مدعی شد که چون موکلش به مدت 7 سال گذشته به زندان نیافتاده، در نتیجه شهروند نمونه ای است.

کلر راسل وکیل مدافع گفت: وی سعی داشته با مسلمانان صحبت کند اما خشم و عصبانیت بی اندازه مانع شده و وی از رفتاری که مرتکب شده آگاه است و اینکه  به مدت هفت دقیقه و 49 ثانیه به مسلمانان اهانت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha