پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که ملت ایران همه فشارهای دشمنان خود را با مقاومت و پیروی از رهبری نظام خنثی کردند، گفت: فشارها و تحریم های امروز آمریکایی ها نیز در سایه وحدت و همبستگی مردم خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، امروز در نشستی که با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد، انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی برای ملت ایران توصیف کرد و گفت: این انقلاب عظیم موجب ایجاد یک تحول اساسی در داخل و خارج از کشور شده است.

وی با بیان این که ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی امروز به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده، افزود: مهم ترین عامل دشمنی قدرت های جهانی با ایران اسلامی به دلیل اقتدار منطقه ای و بین المللی کشورمان است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز آمریکایی ها و حتی اروپایی ها به صراحت از صنعت موشکی ایران اسلامی هراس دارند، خاطرنشان کرد: آنها نمی توانند رقیب قدرتمندی همچون ایران اسلامی را در کنار خود بپذیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در چهار دهه اخیر پاسخ محکم و روشنی بر چهل سال فشار، تحریم و تهدید این ملت از سوی قدرت های جهانی بوده است، افزود: ملت بزرگ ایران با ایستادگی مقاومت خود به دنیا فهماندند که برای پیشرفت و اقتدار کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که آمریکایی ها چهل سال است که تلاش می کنند تا ایران اسلامی را در انزوای کامل قرار دهند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم همه این فشارها به قدرتی جهانی تبدیل شده و این آمریکا است که هر روز در دنیا منزوی تر می شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که پیشرفت های امروز ایران اسلامی مرهون چهار دهه ایستادگی و مقاومت این ملت بزرگ است، افزود: امروز این وظیفه مسؤولان است در دهه چهارم انقلاب با خدمت صادقانه و بی منت خود به مردم از این همه ایستادگی و مقاومت مردم قدردانی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران همه فشارهای دشمنان خود را با مقاومت و پیروی از رهبری نظام خنثی کردند، گفت: فشارها و تحریم های امروز آمریکایی ها نیز در سایه وحدت و همبستگی مردم خنثی خواهد شد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران اسلامی برنده نهایی این نبرد نابرابر خواهند بود، افزود: این ملت به آمریکایی ها ثابت خواهند کرد تحت هیچ شرایطی زیر بار خواسته های نامشروع آنها نخواهند رفت.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که مسئولان کشور نیز توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی بیشتر کنند، خاطرنشان کرد: امروز تنها چیزی که می تواند ما را در این جنگ تمام عبار اقتصادی پیروز کند، تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورهای غربی هیچ گاه مورد اعتماد و اطمینان ملت ایران نبوده اند، گفت: امروز اروپا هم در کنار آمریکایی ها، در انجام تعهدات خود تعلل و بهانه تراشی می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha