جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ جنبش احرار البحرین در بیانیه هفتگی خود تاکید کرد: ملت بحرین در برابر تلاش هایی که برای تسلیم و از پای در آوردن آن می شود، کم نمی آورد و استقامت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش احرار البحرین در بیانیه هفتگی خود تاکید کرد: ملت بحرین در برابر تلاش هایی که برای تسلیم و از پای در آوردن آن می شود، استقامت می کند.

احرار البحرین به اقدام رژیم آل خلیفه در اعدام سه تن از جوانان بحرینی در سال گذشته با نام های "عباس السمیع، سامی مشیمع، علی السنکیس" اشاره کرد و از خانواده های شهدا که افتخار شهادت فرزندانشان را به همدیگر تبریک می گویند، تشکر کرد.

این جنبش یاد آور ساگرد شهادت آیت الله شهید النمر شد و گفت: آیت الله نمر توسط دژخیمان آل سعود به شهادت رسید و طولی نکشید که خون وی دامن قاتلش را گرفت و اکنون می بینیم که جهانیان علیه محمد بن سلمان فریاد می زنند و شعار می دهند.

همچنین افزود: علی رغم حمایت آمریکایی و انگلیسی از رژیم آل سعود، خون شهدای قطیف و بحرین گریبانگیر آنها شده است.

فریاد زنان بازداشت شده در سرتاسر جهان شنیده می شود

احرار البحرین بازداشت زنان در بحرین و شبه جزیره عربستان را با هم مرتبط دانست و گفت: فریاد آنان در سرتاسر جهان شنیده می شود و این فریاد به طوفانی تبدیل خواهد شد که این طاغوتیان را به زیر می کشد.

این جنبش به مسئله بازداشت "نبیل رجب" و "فاضل عباس" اشاره کرد و سال جدید را سالی سرشار از اقدام انقلابی و مبارزه دانست.

رفتار آل خلیفه با مخالفان سنی و شیعه خود یکسان است

همچنین تاکید کرد: رژیم آل خلیفه با مخالفان اهل سنت خود همان کاری می کند که با شیعیان می کند.

احرار البحرین در پایان بر آزادی از دست اشغالگران سعودی و امارتی و خروج نیرو های بیگانه تاکید کرد و گفت: ملت بحرین خواهان سرنگونی رژیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha