سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی درگذشت سردار دکتر احمد فضائلی فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع)را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی درگذشت سردار دکتر احمد فضائلی  فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع)، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانسوز سردار سرافراز، جانباز فرهیخته سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضائلی فرمانده اسبق دانشگاه جامع امام حسین(ع) موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

به روح بلند آن مجاهد فی سبیل الله که با حضور آگاهانه، صادقانه و فداکارانه در نهضت اسلامی و مبارزه با نظام منفور و ظالم پهلوی و سپس در سنگرهای مختلف خدمت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب در دوران دفاع مقدس و مقاطع حساس و سرنوشت ساز پس از آن در حوزه های علمی و پژوهشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، میراث ارجمند و الهام بخشی را فراروی پاسداران شریف و جوان انقلاب و نیز جوانان آینده ساز کشور قرار داده است، درود میفرستم.

اینجانب فقدان آن فرمانده پارسا و صادق را به خانواده معزز، بستگان و آحاد همرزمان و مراکز علمی و دانشگاهی مأنوس با وی را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و محشور شدن با شهیدان و صالحین و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha