شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار حسن زاده

حوزه/فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) با بیان اینکه این ایمان و اعتقاد بوده است که جمهوری اسلامی را به این اقتدار نظامی رسانده و دشمن جرأت نمی کند تحرکی داشته باشد، گفت: در حوزه های جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن بسیار فعال است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار مجیدرضا حسن زاده، فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع)، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، با بیان اینکه اگر ما به هشت سال دفاع مقدس افتخار می کنیم که خالص و مخلص برای خدا بوده است، گفت: این خلوص نیت بود که آن عظمت ها بوجود آمد و اینکه در دنیا عزت را برای ما رقم زد چون کارها برای رضای خدا بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) ادامه داد: در آن دوران، صحنه ها سخت و دشواری بود و امروز که از آن حماسه ها بیان می کنیم بیشتر متوجه صحنه های دلدادگی و اقدامات احدی الحسنیین رزمندگان می شویم.

حسن زاده با اشاره به اینکه عملیات کربلای پنج و عبور از نهر خین و آن همه موانع آدم را متحیر می کند، عنوان کرد: امدادهای غیبی و ذکرهای ناب در محضر الهی به رزمندگان کمک می کرد و حضرت فاطمه(س) به فریاد رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) با بیان اینکه ایمان و اعتقاد بود که جمهوری اسلامی به این اقتدار نظامی رسیده و دشمن جرأت نمی کند تحرکی داشته باشد، یادآور شد: در حوزه های جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن بسیار کار می کند.

حسن زاده مطرح کرد: مردم ولایی هستند و در همه عرصه حق مردم بهترین هاست و این بار مسئولیت را برای ما بیشتر می کند که تلاش و کوشش کرده و بهترین ها را برای مردم فراهم کنیم که کاری جهادی می خواهد.

وی با تاکید بر اینکه شب و روز باید شاکر خداوند متعال باشیم که از نعمت ارزشمند ولایت برخورداریم، متذکر شد: ماموریت شمال شرق تیزبینی رهبری بود که با شناخت از منطقه و اشرافیتی که داشتند ابلاغ فرمودند تا بتوانیم در هرجا تهدیدی باشد خنثی کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه اعلام کرد: وقتی رهبری فرمودند منطقه شمال شرق خطرناک تر از جنوب شرق است، درحالی که کارهای خوبی در آنجا انجام شده است، قرارگاه ثامن الائمه(ع) در اواخر سال 94 ماموریتش ابلاغ شد.

حسن زاده با اشاره به اینکه در اوایل سال 95 قرارگاه شهید «قاجاریان» در خراسان رضوی و قرارگاه شهید «ناصری» در ابتدای سال 96 در خراسان جنوبی شکل گرفت، بیان داشت: اشرافیت اطلاعاتی با تهدیداتی که متصور است از ماموریت هایی بود که از ابتدا دنبال می کردیم.

وی اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی از جمله اهدافی است که در آن باید کارها و سکنات دشمن را کاملا رصد کنیم و اجازه ندهیم کوچک ترین تعرضی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) با اشاره به اینکه باید آمادگی ها را حفظ کنیم، گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از دیگر نکاتی است که باید پیگری کنیم و تاکید فرماندهان است که شبانه روی تلاش کنید و کارهای جدی انجام شود.

حسن زاده تبیین کرد: با همت قرارگاه شهید ناصری در سال 98 باید اقدامات ارزشمند زیرساختی موثر در امر اشتغال انجام شود و مهمتر از این ها بحث های فرهنگی و عملیات روانی است.

وی تصریح کرد: دشمن به جد کارهای فکری انجام می دهد و تفکرات ضد دینی و اسلامی را ترویج می کند که لازم است همه اقدامات مردم یاری، پیوست فرهنگی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) خاطرنشان کرد: در هرجا انسجام به وجود بیاید کارهای موثری می شود انجام داد و امیدواریم در سال آتی بهتر و جدی تر دنبال کنیم اهدافمان را دنبال کنیم، چراکه وظیفه ذاتی ما برقراری امنیت است که پایه و اساس هرکار و هر موفقیتی است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha