چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: زنان ما باید به جای نگاه کردن به الگوهای بیگانه به الگوهای نمونه ای مانند حضرت زهرا(س) تمسک جویند؛ حضرت برای دفاع از ولایت حضرت علی(ع) به شهادت رسیدند و ولایتمداری ایشان باید برای ما درس آموز باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که از سوی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت:  سراسر زندگی حضرت تجلی معنویت، فضائل اخلاقی، مجاهدت، سبک زندگی، تحمل رنج و صبوری و دفاع از اسلام ولایت است و این یک الگوی بی نظیر جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: زنان ما باید به جای نگاه کردن به الگوهای بیگانه به الگوهای نمونه ای مانند حضرت زهرا(س) تمسک جویند؛ حضرت برای دفاع از ولایت حضرت علی(ع) به شهادت رسیدند و ولایتمداری ایشان باید برای ما درس آموز باشد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: شخصیت و ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از جهات مختلف قابل بررسی و تحلیل است، بویژه این که ایشان دارای 2 مقام مهم عصمت و شفاعت هستند.

حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دنیایی از اخلاص، ایمان، رشادت و فداکاری و الگوی شایسته برای زنان مسلمان در سبک زندگی و مجاهدت های حضرت و دفاع از ولایت، الگویی بی نظیر است.

وی اظهار کرد: امروز باید در جامعه اسلامی ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار به خوبی تبیین شود تا بانوان و جوانان ما بدانند که شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) چقدر برجسته بوده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha