سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تجلیل

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دفاع از ولایت حضرت علی(ع) بعد از رحلت حضرت محمد(ص) یکی از فعالیت های مهم اجتماعی سیاسی حضرت زهرا(س) بود که با پایداری و استقامت در راه خدا و دفاع از امام زمان خود، الگویی بی نظیر برای نسل امروز می باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، عصر امروز در مراسم تقدیر از فعالان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه(س) تمام هستی خود را در راه دفاع از حریم ولایت و ولی زمان خود از فدا کرد و با روشنگری های خود، در کنار حضرت علی(ع) بعد از پیامبر(ص)، پرچم اسلام و شیعه را برافراشته نگه داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دفاع از ولایت حضرت علی(ع) بعد از رحلت حضرت محمد(ص) یکی از فعالیت های مهم اجتماعی سیاسی حضرت زهرا(س) بود که با پایداری و استقامت در راه خدا و دفاع از امام زمان خود، الگویی بی نظیر برای نسل امروز می باشند.

وی در ادامه در رابطه با برنامه های فرهنگی کمیته ستاد اربعین حسینی استان قزوین، بیان کرد: امسال جلسات منظمی در کمیته فرهنگی اربعین حسینی با حضور دست اندرکاران اصلی برگزار و برنامه های فاخر و ارزشمندی در موکب ها برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهارکرد: حوزه علمیه قزوین در بخش رسانه ای و فرهنگی به خوبی درخشید و توانست علاوه بر اعزام مبلغین، برنامه های رسانه ای خوبی برای مخاطبان تهیه و پخش نماید که جای قدردانی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان از تلاش های همه دست اندرکاران کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی، به ویژه حجت الاسلام افشار قدردانی  کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha