سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ظهیری

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: جاری و ساری نمودن مودت و محبت اهل‌بیت(ع) در زندگی باعث وصول انسان به مقامات معنوی و مراتب عالیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام ظهیری شامگاه امروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شبستان امام خمینی(ره) گفت: سنگین‌ترین، باارزش‌ترین و عظیم‌ترین خدمتی که در تاریخ بشریت وجود دارد، بر اساس روایات، مربوط به خدمات نبی گرامی اسلام می شود که بر اساس فرموده امام صادق علیه‌السلام هیچ خدمتی باارزش‌تر از هدایت و نجات و احیاء نبی گرامی اسلام در حق بشریت وجود ندارد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد در برابر خدمات نبی گرامی اسلام شکرگزاری نماید، باید چه‌کاری انجام بدهد؟ و ذلیل‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که نتوانند در برابر این خدمت شکرگزار باشند.

حجت‌الاسلام ظهیری تأکید کرد: بر اساس فرموده قرآن کریم برای تشکر از خدمات نبی گرامی اسلام و اجر رسالت این پیامبر الهی، راهی جز مودت و محبت خاندان عصمت و طهارت نیست و باید انسان‌ها شکرگزار و قدردان این خدمت و نعمت الهی به‌واسطه مودت و محبت باشند.

وی یادآور شد: جاری شدن اثر محبت در زندگی، به مودت اهل‌بیت(ع) ختم می‌شود و عمل به فرمایشات ائمه معصومین، شرکت در مراسمات عزاداری و شادی اهل‌بیت(ع) و زیارت اعتاب مقدس حضرات معصومین همان مودت و محبت می‌باشد که باید برای تشکر این نعمت الهی انجام شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: جاری و ساری نمودن مودت و محبت اهل‌بیت(ع) در زندگی باعث وصول انسان به مقامات معنوی و مراتب عالیه می‌شود.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: سیاه‌ترین و ننگین‌ترین صفحات تاریخ، بعد از رحلت نبی گرامی اسلام اتفاق افتاد و عده‌ای به‌جای تشکر از خدمات نبی گرامی اسلام، در عوض اجر رسالت، خانه حضرت زهرا سلام‌الله علیها را مورد تهاجم قرار دادند و به پاره وجود نبی گرامی اسلام جسارت نمودند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha