پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام سید صادق حسینی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با بیان این که مخفی‌کاری در خانواده صدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد، تصریح کرد: اعضای خانواده به خصوص پدر و مادر باید همراه و یار هم باشند و در همه موضوعات در کنار هم حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام سید صادق حسینی، رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان، شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با تاکید بر لزوم ارتباط عاطفی بین زن و شوهر، تصریح کرد: یکی از اصول مهم در پایداری هر خانواده ای آن است که زن و مرد یکدیگر را در دینداری کمک کنند.

وی افزود: زمانی که زن ومرد در کنار هم قرار گرفتند آن وقت می توانند خانواده با معنویت را تشکیل دهند، در غیر این صورت حتما توفیقات کمتری حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که مخفی کاری در خانواده صدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد، تصریح کرد: اعضای خانواده به خصوص پدر و مادر باید همراه و یار هم باشند و در همه موضوعات در کنار هم حضور داشته باشند.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان یادآور شد: در طول تاریخ فراوان هستند زنانی که همسرانشان را کمک کردند تا در مسیر مستقیم قرار بگیرند و به درجات بالا برسند.

وی در پاسخ این سؤال که چه کار کنیم تا خدا شناسی و معرفتمان نسبت به خدا و اهل بیت(ع) زیاد شود، اظهار داشت: تا معرفت نباشد، عبادت شکل نخواهد گرفت و تا شناخت وجود نداشته باشد، نمی توان انتظار بندگی داشت.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان، راه های شناخت خداوند را فراوان معرفی کرد و گفت: یکی از ساده ترین راه ها برای شناخت خدا نگاه به جسم خود انسان است که خدای متعال با چه قدرت و ظرافتی این بدن را آفریده است.

حجت الاسلام حسینی، نبود تقوا را یکی از مشکلات کشور عنوان کرد و بیان داشت: اگر تقوا در بین مردم  جاری باشد، بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت، چرا که اکثر مشکلات به خاطر بی تقوایی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha