جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلماس

حوزه/ حضور مدیر و معاون حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای و اجرای طرح مطالعاتی کتاب در مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب از مهمترین اخبار حوزوی استان به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام صفدر محمدی مدیرحوزه علمیه آذربایجان‌غربی و حجت الاسلام علیرضا عبدی‌فام معاون آموزش، استان از مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه بازدید کرده و با حجت الاسلام حجت قاسم خانی مدیر این مدرسه به گفتگو در باره مسائل و مشکلات مدرسه پرداختند.

طرح مطالعاتی کتب بزرگان، شهدا و حضرت زهرا در مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب

طرح مطالعاتی آثار آیت الله شهید مطهری، مقام معظم رهبری، آثار شهدا و کتاب‌های منتشر شده درباره حضرت زهرا(س) در مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب به منظور آشنایی طلاب با شخصیت‌های دینی و ملی و شهدا به مدت بیست روز راه‌اندازی شده است.
به یاد حضرت زهرا بودن مختص به ایام فاطمیه نیست

حجت الاسلام محمدرضا جباری عصر روز گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شوط با اشاره به شخصیت والای حضرت، گفت: نقش ما در زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت زهرا(س) بسیار سنیگن است و باید تا حد توان از حضرت دفاع کنیم.

امام جمعه شوط ادامه داد: برای شیعه دهه و یا ایام فاطمیه مفهومی ندارد وقتی که همه روزها زندگی ما رنگی فاطمی دارد، اما باید مثل سال‌های گذشته بکوشیم تا عزاداری حضرت زهرا(س) هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.


زیارت قبور شهدا و عزاداری خیابانی حضرت زهرا(س) در سلماس

عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به همت مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس و با حضور امام جمعه، علما و مردم شهرستان سلماس برگزار شد و عزادارن به همراه علما و طلاب مدرسه علمیه امام علی(ع) در پایان این مراسم به زیارت مزار شهدا رفتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha