شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان سمنان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: باید تولیدات خانواده طلاب و روحانیون و گردش در میان همان خانواده‌های طلاب و روحانیون در راستای اقتصاد مقاومتی و گردش اقتصادی درون‌حوزوی با استفاده از ظرفیت‌های نظیر درست کردن ترشی، قالی‌بافی، خیاطی و... در جهت اصلاح و رفع مشکلات مسائل اقتصادی آنان دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در نشستی با مسئولان مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان به میزبانی ندیریت حوزه استان، با تاکید بر لزوم افزایش وحدت و همدلی و تعامل مرکز خدمات با مدیریت حوزه، اظهار داشت: باید با حمایت‌های لازم از طلاب مستعد و با استعداد اما کم‌درآمد، زمینه ادامه تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل این افراد را فراهم کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: یکی از راه‌های حمایت از طلاب استفاده از ظرفیت‌های خوب علمای بلاد است که این مسئله در دستور کار حوزه علمیه قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به راهکارهای عملیاتی اجرای اقتصاد مقاومتی در میان طلاب و روحانیون افزود: باید تولیدات خانواده طلاب و روحانیون و گردش در میان همان خانواده‌های طلاب و روحانیون در راستای اقتصاد مقاومتی و گردش اقتصادی درون‌حوزوی با استفاده از ظرفیت‌هایی نظیر درست کردن ترشی، قالی‌بافی، خیاطی و... در جهت اصلاح و رفع مشکلات مسائل اقتصادی آنان دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha