پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: امروز اگر نامی از حضرت علی (ع) مانده است، به برکت انقلاب و دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: سوره کوثر در شأن حضرت زهرا (س) به مناسبت مژده ولادت حضرت در مقابل شماتت مشرکین نازل شده است.

وی افزود: برای خیر کثیر حد و اندازه‌ای وجود ندارد، وجود حضرت زهرا (س) یک نعمت کثیر است که خدای متعال به بشریت ارزانی داشته و بشر می‌تواند مقامات حضرت را درک کند، اما کسی نمی‌تواند حضرت را توصیف کند و خدای متعال به پیامبر(ص) دستور می‌دهد که در مقابل این نعمت کثیر خدا را سپاس‌ گوی و شتر قربانی کن که دشمنان تو ابتر خواهند بود. امروز هم نسل حضرت زهرا (س) است که شیعه را نجات داده و این همان تحقق وعده حتمی الهی است.

امام جمعه تکاب بیان داشت: امام امت در مورد حضرت زهرا (س) بیان می‌کند که «در مدت بین شهادت پیامبر و شهادت حضرت زهرا (س) جبرئیل به محضر حضرت زهرا (س) نازل شده و وحی الهی را به ایشان می‌رساند و در این نزول اسراری نهفته است» و شاید انقلاب اسلامی امروز از همان اسرار باشد.

وی ادامه داد: امروز اگر نامی از حضرت علی (ع) مانده است، به برکت انقلاب و دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت است که برای دفاع از ولایت از پس پرده خارج می‌شود و در مدینه از حضرت دفاع می‌کند و با حفظ حجاب و حیا در مسجد مدینه حاضر شده و در دفاع از امام زمان خود خطبه می‌خواند.

حجت الاسلام برادری تصریح کرد: فرزندانی که در دامن حضرت زهرا (س) تربیت شدهند، بشر را نجات داده اند و ما امروز مدیون حضرت زهرا (س) هستیم که ما را با ولایت آشنا کرد. بانوان امروز موظف هستند در دفاع از ولایت سخن بگویند.

امام جمعه تکاب گفت: برای به دست آوردن رضایت امام زمان (عج) باید وظایف خود را به درستی به جا آوریم و و هر چه قدر در مسیر خدا قدم برداریم همان‌اندازه مورد رضایت حضرت قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha