جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام، خواستار نظارت مؤثر دستگاه‌های مسئول بر بازار شد و گفت: انتظار به حق مردم رسیدگی جدّی به وضعیت بازار است و در شرایط فعلی این موضوع می‌بایست به عنوان اولویت اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مورد توجه باشد .

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ایلام، با تاکید بر ضرورت تلاش جهادی مسئولان در عرصه خدمت رسانی به مردم، گفت: زندگی روزمره و معیشت آحاد مردم جامعه امروز دچار مشکلات جدی است و مسئولان باید با اقدام های جدی، در این موضوع تحول ایجاد کنند.

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر این که مسئولان در شرایط اقتصادی ویژه کشور باید گوش شنوا در خصوص مشکلات مردم داشته باشند، ادامه داد: علیرغم کاهش قیمت دلار و سکه در بازار، متاسفانه شاهد کاهش قیمت اجناس اصلی و اساسی زندگی مردم نیستیم.

وی، خواستار نظارت مؤثر دستگاه‌های مسئول بر بازار شد و افزود: انتظار به حق مردم رسیدگی جدی به وضعیت بازار است و در شرایط فعلی این موضوع می‌بایست به عنوان اولویت اصلی تمامی  دستگاه‌ها اجرای و نظارتی مورد توجه یاشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات ناشی از تورم و گرانی‌ کالاهای مورد نیاز مردم، تصریح کرد: کم فروشی، گران فروشی، احتکار، قاچاق و اختلاس از حرام های اقتصادی است که در شرایط امروز کشور باید به صورت جدی با آنها برخورد شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: با توجه به تورم بالا و محرومیت استان ایلام، مدیران و مسئولین استانی باید برای معیشت و رفاه مردم  تلاش مضاعف داشته باشند و با اقدام های  قضایی، انتظامی و نظارتی، انبارهای احتکار اجناس و کالاهای ضروری در استان کشف و ضبط شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha