شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمانان در کالیفرنیای جنوبی، شام شان را به کارکنان بی حقوق در فرودگاه دادند

حوزه/ گروهی از مسلمانان شهر مرتل بیج در کالیفرنیای جنوبی، ۴ بار غذا به همراه ۱۴ پیتزا به کارکنان اداره امنیت در فرودگاه بین المللی بردند تا به آنان که در مضیقه قرار داشتند کمک رسانی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wmbfnews، مسلمانان شهر مرتل بیج در کالیفرنیای جنوبی آمریکا به کارمندان بی حقوق در دولت تعطیل آب و مواد غذایی اهداء کردند.

درحالی که تعطیلی دولت فدرال از 30 روز می گذرد، نمایندگانی از جامعه اسلامی گرند استرند، غذاهای خانگی و مواد غذایی فاسدنشدنی را به کارمندان اداره امنیت در فرودگاه بین المللی مرتل بیج اهداء کردند.

هیدر آلفانزو، عضو هیات مدیره گفت: ما در فیس بوک دیدیم که ماموران فرودگاه به سبب تعطیلی دولت در مضیقه قرار دارند. ما همیشه خوشحال می شویم که به جامعه کمک کنیم و بتوانیم به هر شکل ممکن تصویر مثبتی از مسلمانان در نگاه مردم ایجاد کنیم.

آلفانزو گفت که جامعه اسلامی هر ماه یک بار گردهم جمع شده و جلسه ای به صرف شام برگزار می کنند و این بار تصمیم گرفته اند که شام گروه را به کارمندان دولتی تقدیم کنند. به گفته وی 4 چرخ دستی باری محتوی غذای خانگی همراه با 14 پیتزا اهدا به کارمندان اهداء شده است.

آلفانزو افزود: مسجد ما بسیار به فرودگاه نزدیک است و ما باید دست به کار می شدیم و آن ها نیز  از این حمایت ما بسیار قدردان به نظر می رسیدند.

 

گفته می شود هم اکنون نیمی از کارمندان آمریکایی به ویژه اداره امنیت حمل و نقل به مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده شده اند و تا پایان تعطیلی دولت فدرال حقوقی دریافت نخواهند کرد. بقیه کارکنان نیز بر سر مشاغل شان بوده اما تا پایان تعطیلی دولت حقوقی دریافت نخواهند کرد. ایالات متحده هم اکنون طولانی ترین تعطیلی دولت را تجربه می کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha