چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید روح الله مصطفوی، هادی سیاسی

حوزه/ کارشناس سیاسی با اشاره به ضرورت یادگیری فضای مجازی و آشنایی به علم آن توسط طلاب، تصریح کرد: طلاب از ابزارهای جدید رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی استفاده و نسبت به آشنایی با آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سید روح الله مصطفوی، در جمع طلاب خواهر شهرستان اردکان با بیان اینکه طلاب باید با علم فضای مجازی آشنا باشند، گفت: طلاب به خوبی می توانند با اطلاعات خود در این فضای مجازی وارد شده و از اصول و مبانی دین دفاع کرده و پاسخگوی شبهات اعتقادی مردم به خصوص نسل جوان باشند.

وی با اشاره به اینکه از گذشته تا کنون برای تبلیغ دین در هرزمان و مکانی از ابزارهای خاص خود استفاده می‌شده، اضافه کرد: منبر از قدیمی ترین وموثر ترین ابزارهای تبلیغ از گذشته تا به حال محسوب می شود.

مصطفوی عنوان کرد: البته منبر در زمان حال نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما با پیشرفت تکنولوژی واستقبال مردم از ابزارهای جدید رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، ضرورت بهره گیری از این ابزارها در کنار دیگر فعالیت های تبلیغی ضروری است.

کارشناس سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مدیران و نخبگان حوزوی در این عرصه اشاره کرد و گفت: وظیفه مدیران ومسئولان فرهنگی مدارس علمیه این است که طلاب وروحانیون را به سمت استفاده از این فضا تشویق و ترغیب کنند.

وی ادامه داد: چرا که امروز بعضی از کانال هایی داریم که بیش از دومیلیون کاربر دارد و تنها یک نفر آن را مدیریت می کند، در حالی که اگر اساتید و نخبگان حوزوی وظیفه خود بدانند که در این فضاها به صورت برنامه ریزی شده ورود پیدا کنند می توانند بسیاری از مشکلات فعلی مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha