جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنوانسیون پالرمو و FATF

حوزه/ طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات مراجع عظام تقلید مبنی بر مغایرت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو با شرع مقدس و سیاست‌های انقلاب، خواستار دقت نظر در این مهم شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات مراجع عظام تقلید مبنی بر مغایرت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو با شرع مقدس و سیاست‌های انقلاب، خواستار دقت نظر در این مهم شدند.

در این نامه آمده است:

حضرت آیت الله صادق لاریجانی، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک عرض نموده و به استحضار می‌رساند: هدف امام راحل(ره) از انقلاب اسلامی کوتاه کردن دست استعمار از سر ملت های مسلمان و ایجاد جامعه ای آزاد و مستقل در ایران بود و نباید ذره ای از این هدف عقب نشینی کنیم.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) و فرمایشات مراجع عظام تقلید(مد ظلهم) مبنی بر مغایرت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو با شرع مقدس و سیاست‌های انقلاب، اسلامی به نظر می رسد قبل از تصویب این کنوانسیون لازم است جوانب کار مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و دقت نظر مضاعف در این مورد انجام پذیرد.

لذا طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان خواستار اقدامی انقلابی و قاطع توسط حضرتعالی برای ممانعت از طرح مجدد این کنوانسیون در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشند و مخالفت خود را با این گونه کنوانسیون‌های استعماری اعلام می دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha