پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ورزش طلاب

حجت الاسلام صفی خانی به برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر در حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: با هماهنگی مدیران مدارس علمیه قزوین بیش از ۴۰ برنامه فاخر در موضوعات مختلف انقلاب اسلامی در مدارس از جمله جشنواره ورزشی طلاب برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علالدین صفی خانی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، استان قزوین، گفت: تأثیر افکار و اقدامات خمینی کبیر(ره) تا آنجا پیش رفته است که حتی شخصیت های برجسته جهان و آنانی که حتی شاید میانه خوبی با انقلاب اسلامی ایران ندارند، در مقابل عظمت امام راحل سر تعظیم فرود آورده و از او به‌نیکی یاد می‌کنند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی‌ خود، همه نقاط آسیب‌پذیری انقلاب را به مسئولان و دست‌اندرکاران یادآور شده اند. بعد از حضرت امام خمینی(ره)، خلف صالح و شایسته ایشان، یعنی رهبر معظم انقلاب به خوبی و با شایستگی توانسته کشور را از تمامی توطئه ها و فتنه های مختلف به سلامت عبور ددهند، لذا  باید قدردان و شکرگزار نعمت ولایت باشیم، چرا که امروز اگر در برخی از کشورها  وحدت و همبستگی به چشم نمی خورد به خاطر عدم رهبری است.

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی است که بیشتر و بهتر حضرت امام راحل(ره) و راه ایشان را به نسل جوان کشورمان و مردم دنیا معرفی کنیم.

وی ضمن قدردانی از رسانه ملی درعرصه معرفی اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: پخش جملات گوهر بار امام(ره) از رسانه ملی امسال بیش از پیش در شبکه های مختلف به چشم می خورد و باید این روند همچنان در این دانشگاه مهم به خوبی تداوم داشته باشد، همچنین از ریاست رسانه ملی درخواست می شود که در برنامه های مختلفبه نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخته شود.

حجت الاسلام صفی خانی به برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر در حوزه علمیه قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی مدیران مدارس علمیه قزوین بیش از 40 برنامه فاخر در موضوعات مختلف انقلاب اسلامی در مدارس از جمله جشنواره ورزشی طلاب برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha