جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 476373
۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
بازدید مدیرکل اوقاف قم از ساختمان جدید هیئت فاطمیون قم

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم و هیئت همراه از ساختمان جدید هیئت مذهبی فاطمیون قم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف قم به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان اوقاف از جمله رئیس اداره بهره‌وری و معاون فرهنگی این اداره کل، از ساختمان جدید هیئت مذهبی فاطمیون بازدید کردند.

وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات هیئت فاطمیون، این مجموعه را یکی از فعال‌ترین هیئت‌های مذهبی استان دانست و بر ضرورت جذب حداکثری به ویژه نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

هیئت مذهبی فاطمیون از جمله هیئت‌های مهم استان قم به شمار می‌رود که در مناسبت‌های گوناگون دینی، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.
 

*بازدید از موسسه آیات هدایت

مدیرکل اوقاف استان قم و هیئت همراه همچنین با حضور در موسسه قرآنی آیات هدایت شهر قم، از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات این موسسه هم بازدید کردند.

این موسسه قرآنی در حوزه‌های گوناگون مرتبط با کلام وحی مشغول فعالیت است و از جمله اهداف آن می توان به تبیین مبانی علمی «روش شنیداری- گفتاری آموزش قرآن کریم» بر اساس «روانشناسی یادگیری - یاد سپاری» و زدودن آن از اختلالات یادگیری و نیز ارائه برنامه راهبردی «آسان‌سازی تلاوت قرآن کریم» به نام «نغمه‌های نورانی» ونگارش کتابی با همین عنوان و اجرای موفق آن در بسیاری از مدارس کشور اشاره کرد.
 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha