جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هیئت عزاداری

حوزه/در جلسات هیأت انصار المهدی بین ۳۵۰ تا هزار طلبه همراه خانواده هایشان شرکت می کنند.

حجت الاسلام رضا احمدی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تأسیس هیأت انصار المهدی(عج)  و اجرای برنامه های این هیئت در مصلای قدس قم،‌ گفت: این هیأت درسال گذشته و با هدف تعمیق بخشی معارف دینی طلاب و خانواده آنها، ایجاد فضای معنوی در بین طلاب و خانواده شان و با حضور جمعی از اساتید مراکز تخصصی فقه و اصول تأسیس شد.

مسئول هیأت انصار المهدی(ع) بابیان اینکه جلسات این هیأت به صورت هر دو هفته یک بار و در ایام و مناسبت های تبلیغی و مناسبت های ویژه مانند ایام فاطمیه برگزار می شود، اظهارداشت: تاکنون از زمان برگزاری جلسات این هیأت که معمولا  هر دو هفته یک بار و در شب های جمعه در مسجد امام رضا(ع) خیابان علمدار منطقه پردیسان برگزار می شود، استقبال خوبی از سوی طلاب و خانواده های آنان به عمل آمده است.

وی افزود: معمولا در جلسات هیأت انصار المهدی بین 350 تا هزار طلبه همراه خانواده هایشان شرکت می کنند.

حجت الاسلام احمدی اظهارداشت: این هیأت برای فعالیت قویتر، و بهتر و اثرگذارتر دارای چشم اندازی10ساله در مسائل تربیتی، علمی پژوهشی، تولید محتوای علمی، برگزاری خیمه معرفت، حضور در فضای مجازی برای تبلیغ و نشر مبانی دینی، اخلاقی و تولید محتوای تبلیغی برای مبلغان است.

مسئول هیأت انصار المهدی(ع) افزود: از نکات قابل توجه در کنار جلسات این هیأت، برگزاری برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: تلاش ما در این مجالس تربیت طلاب و جوانان تراز انقلابی است.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای حضور از زمان برگزاری جلسات هیئت انصارالمهدی علیه السلام می توانند به لینک های کانال های هیئت انصارالمهدی علیه السلام در شبکه های اجتماعی: سروش https://sapp.ir/ansarolmahdi_aj

 ایتا https://eitaa.com/ansarolmahdi_aj

بله https://ble.im/ansarolmahdi_aj

 گپ https://gap.im/ansarolmahdi_aj بپیوندند.

313/40

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha