پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جعفری راد

حوزه/مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی گفت: تکریم‌ معمرین‌ از وظایف اصلی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است و هیچ تفاوتی در بحث خدمات‌رسانی به معمرین‌ شیعه یا سنی وجود ندارد.

حجت الاسلام محمدعلی جعفری‌راد مدیر خدمات حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به بحث کارگروه اشتغال ویژه بانوان، اظهار کرد: از سوی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی، تفاهم‌ نامه‌ای با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان منعقد شده که به موجب آن برای همسران‌ طلاب خراسان‌جنوبی، آموزش حدود ۱۸۰ رشته فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

وی توجه به موضوع اشتغال همسران‌ طلاب را از ضروریات دانست و افزود: با چندین اتحادیه از جمله اتحادیه خیاطی و... نیز مراوداتی صورت گرفته که جهت فروش محصولات تولیدی همسران‌ طلاب تمهیدات لازم اندیشیده شود و هدف اصلی ما اشتغال همسران‌ طلاب است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی در ادامه با اشاره به این که تکریم معمرین‌ و همچنین مولوی‌های اهل سنت یکی از مهمترین وظایف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است، اظهار کرد:  برای مرکز خدمات حوزه‌ هیچ تفاوتی در بحث خدمات‌رسانی به معمرین‌ شیعه یا سنی وجود ندارد.

وی افزود: آنچه مسلم است آن که سرکشی‌ از معمرین‌ سبب ایجاد انگیزه و دلگرمی آنان می‌شود و تکریم شخصیت و جایگاه معمرین‌ مورد تاکید ویژه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قرار دارد.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha