شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج طلاب فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس به وظایف طلاب و روحانیون در ایام تبلیغی دهه مبارکه فجر و دهه فاطمیه اشاره کرد و گفت: روحانیون مبلغ باید در این ایام نقش انقلاب و دستاوردهای آن را در مساجد و ادارات تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید قاسم کاظمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: طلاب و روحانیون بسیجی باید در این ایام به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند چراکه دشمن در صدد لطمه زدن به این نظام مقدس اسلامی است.

وی به وظایف طلاب و روحانیون در ایام تبلیغی دهه مبارکه فجر و دهه فاطمیه اشاره کرد و افزود: روحانیون مبلغ باید در این ایام نقش انقلاب و دستاوردهای آن را در مساجد، ادارات و دیگر نهادها و مراکز تبیین کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون به برگزاری ویژه برنامه جشن های انقلاب، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه جشن های انقلاب و تبیین دستاوردهای آن در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه با همکاری اداره تبلیغات و با حضور علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مدیران مدارس علمیه، فرماندهان و شوراهای پایگاه ها، هیئات و کانون مذهبی و روحانیون طرح هجرت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha