جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارشد منطقه نظامی ارتش

حوزه/ هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس به برپایی نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با محوریت نقش ارتش در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و نقش آن در شکوفایی و نوآوری انقلاب در قرارگاه نظامی شیراز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: نخستین برنامه در ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی به برپایی نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با محوریت نقش ارتش در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و نقش آن در شکوفایی و نوآوری انقلاب در قرارگاه نظامی شیراز برگزار خواهد شد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: با توجه به تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه ویژه برنامه ای بدون جشن تحت عنوان گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور کارکنان پایور و وظیفه ها نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ۱۳ بهمن ماه تقدیر از سربازان نمونه مرکز و افرادی که در زمینه حفظ قرآن فعالیت دارند را در دستور کار قرار خواهیم داشت، ادامه داد: روز ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه نیز برنامه گرامیداشت دهه فجر برای کارکنان پایور، وظیفه ها و خانواده ‌های آنان برگزار خواهیم کرد، که در این مراسم به افرادی که متولد ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه از سال ۵۷ تاکنون هستند جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی تقدیر از خانواده های کارکنان، خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران و تقدیر از چهره‌های قرآنی را از دیگر برنامه ها در این روز دانست و خاطرنشان کرد: در صبح روز ۱۶ بهمن نیز محفل انس با قرآن برای کارکنان در و در شب برای خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری نشست ادبی با حضور شعرا و نویسندگان که در سطح نیرو های مسلح و ارتش هستند ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس غبارروبی قبور شهدا را برنامه ۱۸ بهمن دانست و ابراز کرد: پیاده روی خانوادگی در تپه نور شهدا با حضور خانواده ها که به قید قرعه به افراد شرکت کننده هدایایی اعطا خواهد شد برنامه ۱۹ بهمن ماه خواهد بود.

وی همچنین حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه را یکی دیگر از برنامه های دهه مبارکه فجر دانست و عنوان کرد: در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مراسم عزاداری و سوگواری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: اجرای برنامه نورافشانی که هر ساله به مناسبت روز انقلاب اسلامی برگزار می شده امسال نیز در میدان شهدا برگزار خواهد شد.

وی در پایان به آخرین برنامه در ۲۲ بهمن ماه اشاره و بیان کرد: حضور در راهپیمایی به همراه مردم ولایی و انقلابی برنامه پایانی این مجموعه در دهه مبارکه فجر به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha