چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه سر آغاز جنگ روانی وتبلیغاتی علیه ایران با طعم ایران هراسی و شیعه هراسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جمع اعضای مسئولین ستادهای نماز جمعه شهرستان اسفرورین، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: در تاریخ مظلومیت شیعه شاید واقعه ای جانگدازتر وجانسوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد، چرا که علاوه بر جایگاه والا و بی نظیری که آن حضرت نزد خداوند، رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت دارند، نقش ایشان در دفاع از جایگاه رفیع امامت و غصب این حق الهی و شهادت در این مسیر، به عنوان شهیده راه ولایت، قابل توجه و بررسی است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در جایگاه همسر امیرمومنان(ع)  و نیز در جایگاه معصوم با تمام وجود از ولایت دفاع کردند که در این زمینه نحوه شهادت مظلومانه ایشان و وقایع بعد از آن، همچون وصیت جانسوز و تاریخی آن حضرت خود گواهی بر مبارزه سیاسی است و الگویی با عظمت و ماندگار برای شیعیان در تمام تاریخ می باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب، در ادامه به تحولات منطقه و سفر وزیر امور خارجه آمریکا به برخی از کشورها، خاطرنشان کرد: سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه سر آغاز جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران با طعم ایران هراسی و شیعه هراسی است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: پمبئو به کشورهای منطقه همچون اردن، مصر، امارات، بحرین، قطر، عربستان و عمان سفر کرده و مهم‌ترین هدف خود را در راستای ایران هراسی و معرفی کشورمان به‌ عنوان عنصر بی ثبات ساز در منطقه معرفی کرده، در نهایت قرار است منجر به برگزاری یک همایش بین‌ المللی دو روزه طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن در لهستان شود.

وی اظهار کرد: با یاری خداوند متعال و با اتحاد مردم و مسئولان این توطئه دشمنان هم با شکست روبه رو خواهد شد و ملت ایران می تواند به نحو احسن چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

حجت الاسلام فاطمی نسب به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: پس از چهل سال با توجه به تمامی کارشکنی ها و دشمنی ها مردم ایران می توانند چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند و با امید و انگیزه بیشتری موضوعات انقلاب را پیگیری کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha