جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج حسن موحد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه با اشاره به اینکه رمز پیروزی اهداف متعالی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است، گفت: وحدت نیروهای انقلابی در سایه ولایت خنثی کننده نقشه های دشمنان است.

 حسن موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه 3 سوره جمعه «وَآخَرِینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ» و نیز قوم دیگری از آنان را (که به روایت از پیغمبر(ص) مراد عجمند) که هنوز به عرب (در اسلام) ملحق نشده‌اند هدایت فرماید که او خدای مقتدر و همه کارش به حکمت و مصلحت است، گفت: انقلاب اسلامی حیات مجدد مدینه فاضله پیامبر(ص) بود، گرچه باید در مقابل آسیب ها از آن محافظت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: نزدیک است که خداوند متعال اطراف شما را از عجم آکنده کند، آنان همچون شیرانی هستند که اهل فرار نیستند، آنان همچون شما می‌جنگند و غنایم شما را تصاحب می‌کنند، افزود: مردم مومن در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم ثابت کردند که شیر مردان آخرالزمان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی و تقارن با ایام فاطمیه(س) نوید بخش ادامه مسیر به سوی اهداف متعالی نظام اسلامی است، ادامه داد: برداشتن عَلَم اسلام و مقابله با ظالمین دنیا، ایرانیان را برای زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت مهیا می کند.

 موحد با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه و نخبگان جامعه در پرورش جامعه ولایی و مهدوی باید تلاش کنند، گفت: حضور نیروهای ارزشی در مراکز حوزوی و دانشگاهی باید موجب نشر فرهنگ فاطمی(س) و دفاع از حریم ولایت باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که ما را در دفاع مقدس در مقابل صدام کافر به پیروزی رساند تبعیت محض از امام(ره) و توسل رزمندگان به ائمه معصومین(ع) بود، ابراز داشت: نیاز امروز جامعه ما الگو گرفتن از فرهنگ جهادی و خدمت به محرومین که موجب دلگرمی مردم به انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه با اشاره به اینکه رمز پیروزی اهداف متعالی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است، گفت: وحدت نیروهای انقلابی در سایه ولایت خنثی کننده نقشه های دشمنان است.

 موحد با بیان اینکه معتقدیم که هر کاری با نام و یاد حضرت زهرا(س) مرتبط باشد برکت پیدا می کند، افزود: انسجام فرزندان انقلاب حول محور ولایت و خدمت رسانی به محرومین جامعه، مدال افتخاری بر سینه محبین فاطمیه(س) است.

وی در پایان با اشاره به اینکه همچنان که حضرت امام(ره) فرمودند: رمز پیروزی شما ایمان و وحدت کلمه بود، گفت: تبعیت مردم انقلابی از فرامین ولی فقیه نقشه های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha