پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۵۰ هزار دلار وام بدون بهره مسلمانان ویسکانسین به کارکنان بدون حقوق دولت تعطیل

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی در ویسکانسین، به کارکنان دولت فدرال که در پنجمین هفته تعطیلی بدون حقوق قرار دارند، وام بدون بهره تا مرز ۵ هزار دلار می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از madison، جامعه اسلامی ایالت ویسکانسین در آمریکا، 50 هزار دلار بودجه برای وام  در اختیار کارکنان بدون حقوق دولت فدرال که در مضیقه قرار دارند قرار می دهند.

درحالی که دولت فدرال آمریکا در پنجمین هفته تعطیلی قرار گرفته، جامعه اسلامی وام های بدون بهره به کارکنانی که بیش از یک ماه حقوق نگرفته اند می پردازند.

به گفته مسعود اختر، هماهنگ کننده این پروژه، هیچ موسسه یا سازمان تجاری دیگری تاکنون برای ارائه وام به کارکنان پیش قدم نشده اند، اما آنان از هر گونه اقدامی از سوی نهادهای دیگر استقبال می کنند.

اختر گفت: تمامی مردم ویسکانسین مانند یک بدنه هستند. اگر بخشی از این بدنه آسیب ببیند، سایر اعضای بدن نیز آن درد را احساس می کنند. ما می خواهیم کارکنان دولت فدرال احساس کنند که دردشان را درک می کنیم و به هر شکل ممکن برای کمک به آن ها تلاش خواهیم کرد.

به گفته او کارکنان می توانند با برنامه بازپرداخت انعطاف پذیر تا سقف 5 هزار دلار وام دریافت کنند. هر کارمندی صرف از دین و مذهب، قومیت و رنگ و نژاد می تواند به این وام ها دسترسی داشته باشد.

این مقام مسلمان گفت: فرایند ثبت نام برای وام ساده است. وام گیرندگان تنها نیاز است که اطلاعات اساسی برای ضمانت مانند دلیل گرفتن وام، مبلغ درخواستی، استفاده از آن و نحوه پرداخت آن پس از بازگشایی دولت را ارائه دهند. توافق نامه وام بدون بهره بین وام گیرنده و وام دهنده بسته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha