شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روایتگر

حوزه/ مزاری با انتقاد از افزایش بدحجابی در کشورمان و اینکه متاسفانه خانم محجبه و بی حجاب به دلیل بی اطلاعی از نقشه های شوم دشمن تصویرشان را در اینستاگرام قرار می دهند، گفت: منِ رزمنده، جانباز و روحانی وظیفه داریم خواهران دینی خود را نسبت به توطئه های دشمنان در فضای مجازی بیش از پیش آگاه کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در کاشان، حاج عبدالرضا مزاری آزاده و رزمنده دوران دفاع مقدس شب گذشته در همایش راویان دفاع مقدس به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هتل امیرکبیر کاشان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) و گرامی داشت دهه مبارک فجر، خانواده معظم شهدا را سرمایه های گرانقدر نظام اسلامی ایران دانست و گفت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از پدران و مادران معظم شهدا که چشم و چراغ این کشور هستند از دنیا رفته اند باید در تکریم باقی مانده خانواده این عزیزان از هیچ گونه کوششی دریغ نگردد.

وی، برگزاری چهلمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا و خانواده معزز  آنها دانست و با بیان اینکه رزمندگان و جانبازان هیچ  موقع  از موضع خود در دفاع از انقلاب و آرمان والای شهدا عقب نشینی نمی کنند، تصریح کرد: در جبهه های جنگ وقتی دشمن توان رویارویی  با رزمندگان را نداشت به طور ناجوانمردانه و ازپشت بچه ها را اسیر می کرد.

این آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه الان نیز سنگر همان سنگر و دشمن هم همان دشمن است، خطاب به رزمندگان  و ایثارگران  تصریح کرد: همانطور که در دوران جنگ از اسلام دفاع کردیم امروز نیز با شناخت دشمن باید از مقدسات، ارزش های دینی و دستاوردهای  انقلاب و شهدا نیز دفاع کنیم .

وی  با تاکید بر انتقال خاطرات دوران  دفاع  مقدس  به نسل جوان و با بیان اینکه باید مردم را نسبت به توطئه های دشمنان در فضای مجازی آگاه کرد، افزود با توجه به اینکه عده ای در فضای مجازی بوسیله فیلم  و سخنرانی نسبت های دروغ به جنگ، امام راحل  و ارزشهای  انقلاب می دهند، باید ضمن تبیین و انتقال هرچه بیشتر واقعیت های دوران دفاع مقدس به نسل جوان ، مراقب توطئه های شوم دشمنان نیز باشیم.

مزاری با انتقاد از افزایش بدحجابی در کشورمان و اینکه متاسفانه خانم محجبه و بی حجاب به دلیل بی اطلاعی از نقشه های شوم دشمن تصویرشان را در اینستاگرام قرار می دهند، گفت: من رزمنده، جانباز و روحانی وظیفه داریم خواهران دینی خود را نسبت به  توطئه های دشمنان در فضای مجازی بیش از پیش آگاه کنیم .

وی، با بیان اینکه مسئولین نباید قبل از تدبیر و برنامه ریزی فضای مجازی را در اختیار عموم قرار دهند، خطاب به نخبگان گفت: این درست نیست ابتدا چاقو را به دست بچه بدهیم بعد تدبیر کنیم و یا اینکه بدون برنامه ریزی و تدبیر فضای مجازی را در اختیار جوانان قرار دهیم.

مزاری ، به خطرات شبهه افکنی در جامعه اشاره کرد و یاد آورشد: با توجه به اینکه دشمنان با ایجاد شبهه افکنی در جامعه نسبت به شهدا، امام  و ولایت فقیه می خواهند بین مردم، نظام و آرمانهای انقلاب فاصله ایجاد کنند ، لذا باید ضمن آگاهی بخشی در جامعه کاملا مراقب نقشه شوم آنها باشیم .

این روایتگر دوران دفاع مقدس در پایان، به جایگاه رفیع شهدا در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه شهدا گذشت، ایثار ، فداکاری و دفاع از اسلام و پیروی از ائمه اطهار(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند، گفت : با توجه به اینکه شهدا به نماز شب و حجاب اهمیت می دادند، لذا از بنیاد شهید و امورایثارگران انتظارداریم  سیره شهدا را بیش از پیش در جامعه  گسترش دهد .

گفتنی است، در این همایش که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام فاطمیه(س)، با حضور بیش از ۳۰۰ ایثارگر، جانباز، آزاده، مدیرحوزه علمیه کاشان، روحانیون ، مسئولین و خانواده معظم شهدا، خصوصا مادر(3شهید) شهیدان بارفروش برگزارشده بود، پس از بیان خاطرات تعدادی از فرماندهان و جانبازان دوران  انقلاب و دفاع مقدس و پخش کلیپ، مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha