شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 476471
۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ دبیر کانون های فرنگی وهنری مساجد استان قزوین از برگزاری برنامه های فاخر با محوریت انقلاب اسلامی و دستاوردها در کانون های فرهنگی وهنری مساجد قزوین در ایام الله دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی صبح امروز درستاد جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در مساجد استان قزوین، گفت: خوشبختانه همه ساله کانونهای مساجد قزوین که نقش موثری در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد داشته اند، برنامه هایی با محوریت انقلاب اسلامی و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی برای مخاطبان تدارک دیده است.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی جوانان هستند و اگر ما مسئولین بتوانیم کارها و برنامه های مهم را به این افراد واگذار نماییم، قطعا در پیشبرد برنامه ها می توانند کارآیی بهتر و منظم تری داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی و با همراهی مردم و روحانیت نقش اثر گزاری داشتند، چرا که بسیاری از برنامه های ضد رژیم پهلوی، در مساجد برگزار می شد.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیاری از برنامه های فاخر در مساجد به خوبی و با محوریت امام جماعت آن مسجد، برگزار می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان نقشه ها و فتنه های مختلف در جهت تضعیف مساجد و حضور آحاد مردم، به خصوص نسل جوان دارد، باید بیش از پیش به این قشر اهمیت دهیم.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در 350 کانون فرهنگی وهنری در مساجد استان، برنامه هایی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی اظهارکرد: در چهل مسجد استان قزوین هم آموزش دوره خبرنگاری با حضور چهل خبرنگار به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha