پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: بانوان جامعه اسلامی درطراحی واجرایی نمودن توطئه های فرهنگی دشمنان در زمینه حجاب هوشیار باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که ظهر امروز در مسجد جامعه این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آنچه که امروز در جامعه اسلامی برای ملت ایران و جوانان حائز اهمیت است، ترویج و گسترش فرهنگ فاطمی است که باید بتوانیم ابعاد شخصیتی در زمینه سبک زندگی را به خوبی آموخته و به بانوان جوان و احاد مردم انتقال دهیم.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا بیان کرد: مکتب حضرت زهرا(س) الگوی حقیقی، واقعی و قابل عمل در طول زندگی است، چرا که مکتب فاطمی می تواند انسان را از تمامی گرفتاری‌ها، گمراهی‌ها و انحرافات در جامعه نجات دهد.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با مدیریت درست و به کار بستن ویژگی‌های تربیتی، فرزندانی را برای جامعه اسلامی تربیت کرد که هر یک منشأ آثار خیر و پیشرفت آموزه های الهی شدند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: امروز باید خانه های ما منور به نور افکار و اندیشه های حضرت فاطمه زهرا(س) باشد، چرا که اگر این موضوع توسط والدین در منزل به فرزندان اشاعه داده شود، در برابر همه آسیب های اجتماعی و اخلاقی که از سوی دشمنان به کانون خانواده ها انتقال داده می شود، واکسینه و بیمه خواهند شد.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهر ستان بویین زهرا بیان کرد: بانوان جامعه اسلامی در طراحی و اجرایی نمودن توطئه های فرهنگی دشمنان در زمینه حجاب هوشیار باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید همیشه در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان آمادگی خود را بیش از پیش حفظ نموده و تلاش نماییم خود را با آموزه های اسلامی و قرآنی ائمه معصومین(ع) بیشتر آشنا نماییم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha