پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 476509
۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
۱

حوزه/ اعزام ۷۰ خانواده روحانی به مشهد مقدس و برگزاری دوره آموزش مدیریت مسجد در شهرستان شوط از جمله اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی است.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»از ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه ستاد اقامه نماز میاندوآب گفت: قبولی اعمال ما در گرو قبولی نماز است و اولین عملی که مورد سوال قرار می گیرد، نماز است و امروز منادیان نماز باید پیش‌قدم و جدی تر از دیگران باشند.

امام جمعه میاندوآب اظهار داشت: در قرآن کریم برای اقامه نماز تاکید شده نه خواندن نماز، و نماز تنها عبادتی است که ستون دین معرفی شده است.

وی ادامه داد: امروز در 54 مسجد شهرستان میاندوآب، نماز جماعت اقامه می شود و باید در بحث اقامه نماز به کیفی‌سازی توجه شود و شهرستان میاندوآب بهترین ظرفیت را در زمینه کارهای فرهنگی دارد.

 

برگزاری کارگاه آموزش مدیریت مساجد در شهرستان شوط

کارگاه آموزشی مدیریت امور مساجد باحضور حجت الاسلام عسگری در شهرستان شوط، ویژه مدیران کانون‌ها، روحانیون و هیات امنای مساجد به مدت یک روز برگزار شد.

 

اعزام 70 خانواده روحانی از آذربایجان‌غربی به مشهد مقدس

حجت الاسلام بهنام دلریش گفت: در ادامه تشرف خانواده‌های روحانیون آذربایجان‌غربی به مشهد مقدس 35 خانواده امروز با سه اتوبوس به صورت کاملا رایگان عازم زیارت حضرت امام رضا (ع) شدند و کاروان دوم هم 6 بهمن ماه اعزام می‌شود که مجموعا هفتاد خانواده به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان‌غربی بیان داشت: این اعزام‌ها در ادامه اعزام‌های قبلی بوده است که سال‌های گذشته بیش از 1200 نفر از خانوده روحانیون را به مشهد اعزام کرده بودیم و این اعزام مرحله دوم می‌باشد که افرادی که تا حالا مشهد مقدس شرفیاب نشده بودند در قالب این کاروان اعزام می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha