جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با آیت الله اعرافی

حوزه/ دکتر پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای این کمیسیون، امروز با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه به آیت الله اعرافی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر امروز در دیدار رئیس و  اعضای  کمیسیون اقتصادی مجلس که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد، از اهتمام کمیسیون اقتصادی نسبت به حل مسائل و گرفتاری‌های مردم تشکر کرد و گفت: در بحث‌های اقتصادی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد و باید با لحاظ قوانین اسلامی و توجه به مسائل کارشناسی مسائل حل شود و نکته دیگر اینکه باید به بخش تولید توجه جدی شود و در این راستا همگرایی‌های لازم انجام شود.

دکتر پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اقدامات کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد و گفت: کمیسیون اقتصادی از ابتدای دوره دهم مجلس به صورت جدی موضوع اصلاح نظام بانکی را مورد توجه قرار داده و در این راستا اصلاح قانون بانک مرکزی مورد توجه قرار گرفته شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه بیشتر حوزه‌های علمیه به مباحث اقتصاد اسلامی نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد و کمیسیون اقتصادی آمادگی لازم را جهت دریافت پیشنهادات اصلاحی حوزه‌های علمیه در خصوص اصلاح قوانین بانکی دارد.

خبر تکمیل می شود

 

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha