چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رزمندگان

حوزه/ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سومین گردهمایی بزرگ رزمندگان و فرماندهان کاشان و آران و بیدگل در دفاع مقدس، پنج شنبه یازدهم بهمن، در سالن آزادی دانشگاه کاشان برگزار می شود .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سومین گردهمایی بزرگ رزمندگان و فرماندهان کاشان و آران و  بیدگل  در دفاع مقدس، پنج شنبه یازدهم بهمن به منظور تجلیل از ایثارگران و نشر ارزش‌های  دفاع مقدس، در سالن آزادی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

در این گردهمایی بزرگ علاوه بر برنامه های هرساله  و برخلاف رویه های سابق؛ قرار است با حضور 5 نفر از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس از کاشان و آران و بیدگل، به پرسش هایی پیرامون نظام مدیریت استراتژیک یکپارچه، تعریف، ابعاد و الزامات آن، تطبیق ناروای روایات بردفاع مقدس، نقش نیروی دریایی سپاه، جنگ نوین، آسیب شناسی در دفاع مقدس و اینکه از نظر نظام مدیریت یکپارچه استراتژیک در کدام مقطع از مقاطع مختلف جنگ، مدیریت کلان جنگ بصورت یکپارچه (آگاهانه یا نا آگاهانه) انجام شده و جایگاه و نقش الگوهای ملی در سامان دهی روح حماسی چگونه بود و... پاسخ دهند.

بر پایه این گزارش، این مراسم که با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، روحانیون، مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از ساعت 8 صبح  پنج شنبه یازدهم بهمن ماه، پس از قرائت کلام الله مجید و خیرمقدم رئیس دانشگاه کاشان شروع و با سخنرانی سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان و دیگر مسئولین همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر تا ساعت 13 همان روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha