جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علیرضا خسروی - سمنان

حوزه/سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از سازماندهی بیش از چهار هزار خادمیار رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»» از سمنان، به نقل از آستان قدس رضوی،علیرضا خسروی، در نشست اعضای ستاد مرکزی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنانT اظهار داشت: گسترش خدمات آستان قدس رضوی در استان‌های کشور دلیل اصلی بازگشایی دفاتر استانی آستان قدس رضوی است.

وی افزود: از این رو دفتر آستان قدس رضوی با هدف ارائه خدمات این آستان مقدس به شهروندان استان سمنان در این استان از سال 1394 آغاز به کار کرد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان اضافه کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان چهار مأموریت فرهنگی، امداد مستضعفان، وقف و نذر و جذب خادمیاران را در دستور کار خود قرار داده است.

خسروی با اشاره به اینکه جذب و سازماندهی خادمیاران رضوی در استان سمنان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان استT عنوان کرد: تاکنون بیش از چهار هزار خادمیار رضوی در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی نام‌نویسی و سازماندهی شده‌اند.

وی گفت: از این تعداد 850 خادمیار موفق به گذراندن مراحل لازم و خدمت به زائران رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) شده‌اند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان با تأکید بر اهمیت همراهی مردم با این دفتر نمایندگی برای اجرای مأموریت‌های مهم آن، بر لزوم تبیین هر چه بیشتر اهداف و مأموریت‌های آستان قدس رضوی در استان‌های کشور تأکید کرد و افزود: امروز رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

گفتنی است علاقه مندان به طرح خادمیاری رضوی می‌توانند با مراجعه به سامانه خادمیاران رضوی به آدرس https://khademyar.razavi.ir/ در این طرح معنوی شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha