پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی‌ اصغر فضیلت ارشاد سمنان

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از شکستن رکورد ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت این استان خبر داد و گفت: شمار افراد نامنویسی شده در آزمون امسال استان سمنان از مرز ۴ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت گفت: تا امروز بیش از چهار هزار و ١٠٠ نفر در استان سمنان با مراجعه به سامانه در هفدهمین دوره آزمون قرآن و عترت نامنویسی کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و ٧٤٧ نفر در استان سمنان در آزمون قرآن و عترت شرکت کرده اند گفت: عبور شما افراد ثبت نام کننده از مرز چهار هزار نفر رکورد نانویسی را در این استان شکست.

وی همچنین از کسب رتبه اول کشوری و استانی توسط موسسه جامعه القرآن شهرستان شاهرود در نامنویسی از افراد برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و اظهار داشت: دو هزار و ١٣١ نفر توسط این موسسه تاکنون ثبت نام شده اند.

حجت الاسلام فضیلت گفت: بخش حفظ جزء ٣٠ قرآن با بیش از یک هزار و ١٠٠ نفر و نیز روان خوانی قرآن با یک هزار و ١٤٨ نفر بیشترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون که ابتدا تا پنجم بهمن بود با پنج روز تا دهم بهمن ماه تمدید شده است.

گفتنی است، ثبت‌نام شرکت در هفدهمین  آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از دهم دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده است. 

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود. 

آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنج‌شنبه نهم اسفندماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha