جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن فریدون

حوزه/ حجت‌الاسلام فریدون گفت: امروز مهم‌ترین مأموریت فرهنگی بنیاد شهید تقویت اعتماد عمومی در بین جامعه هدف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون، در نشست فصلی شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن اظهار تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به روایتی از کتاب میزان الحکمه در منقبت آن بانوی بزرگوار اظهار داشت: حضرت صدیقه کبرا (س) خود فرموده « خداوند بی‌واسطه با من سخن گفته و از من خواسته تا در هیچ شرایطی از یاد حق غافل نباشم».

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: بر این اساس بدترین شرایطی که ممکن است برای یک بنده پیش بیاید این است که همچون انسان‌های کر و کور و لال، از معنویت دور شده و خداوند او را به حال خود رها کند؛ لذا باید از خدا کمک بگیریم تا با دو بال علم و عدالت به سرمنزل مقصود برسیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به جنگ روانی و اقتصادی دشمن باهدف تشدید اعتراضات مردمی اشاره کرد و افزود: در این برهه حساس وظیفه دستگاه‌های اجرائی این است که با امیدآفرینی و تکریم مردم، به تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و تشریح پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی، پزشکی، نظامی و ... بپردازند لذا همگان باید تمامی اهتمام خود را بر را تقویت اعتماد عمومی و ایجاد وحدت و همدلی متمرکز کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha