جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که امروز وحدت و همبستگی آحاد جامعه زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین راه خنثی سازی توطئه دشمنان است، تصریح کرد: همه بخش های کشور به ویژه مسؤولان باید تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند، گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی که با موضوع «چهل سالگی انقلاب» با حضور طلاب و دانشجویان در ساری برگزار شد، انقلاب اسلامی را عامل بیداری و هوشیاری ملت ها در چهار دهه اخیر دانست و گفت: انقلاب اسلامی در این چهار دهه منشأ رویدادهای عظیمی در جهان اسلام و سایر نقاط دنیا شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب پیشرفت ها و تحولات عظیمی در عرصه ها و صحنه های مختلف این کشور شده است، افزود: انقلاب یک خودباوری و اعتماد به نفسی در ملت ایران ایجاد کرد که امروز در سایه آن خودباوری کشورمان به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که برخی ها در داخل و خارج چشم دیدن پیشرفت های گسترده نظام اسلامی را ندارند، گفت: به همین دلیل همواره تلاش می کنند پیشرفت های کشورمان را در چهار دهه اخیر ناچیز جلوه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی در حالی به این پیشرفت های امروز دست یافته که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره در تحریم ظالمانه دشمنان قرار داشتیم، افزود: تحریم ها همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند موجب رشد و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ کشوری توان تحمل تحریم های چهل ساله قدرت های استکباری را نداشته و ندارد، گفت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود تحریم های ظالمانه دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: دشمنان کوته فکر ایران اسلامی تصور می کنند با تحریم و فشار اقتصادی می توانند ملت بزرگ ایران را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف کنند، اما آنها سخت در اشتباه هستند چون این ملت هیچ گاه نخواهند گذاشت خواب آشفته آنان در خصوص انقلاب اسلامی تعبیر شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی هر روز قله های پیشرفت و توسعه را با گام های استوار تری طی می کند، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از رشد و پیشرفت کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسیر پیشرفت و توسعه کشور کاملاً مشخص است و قدرتی نمی تواند در آن خللی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که امروز وحدت و همبستگی آحاد جامعه زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین راه خنثی سازی توطئه دشمنان است، تصریح کرد: همه بخش های کشور به ویژه مسؤولان باید تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند گام بردارند چون سعادت کشور در تبعیت از رهبری نظام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha