پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار آیت الله طبرسی با ‌آیت الله صدوقی

نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در بیت آیت الله صدوقی، تولیت مدرسه علمیه امامیه ساری از ایشان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در بیت آیت الله صدوقی، تولیت مدرسه علمیه امامیه ساری از ایشان عیادت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار علما و روحانیت را ملجأ و پناهگاه عموم مردم دانست و گفت: این علما و روحانیت بودند که با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه زمینه یک عزم ملی برای ایجاد یک حکومت دینی را فراهم کردند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره مدافع دین و ارزش های الهی بوده است، افزود: روحانیت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه در عمل به وظیفه و تکلیف خود سستی نکرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رشد و گسترش اسلام ناب در داخل و خارج را مرهون و مدیون تلاش های علما و روحانیت هستیم، بیان داشت: امروز نیز علمای دین در سنگر دفاع از دین پیشگام هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که علما و روحانیت همواره همراه و همگام مردم بوده اند، خاطرنشان کرد: مردمی بودن ویژگی و شاخصه اصلی روحانیت شیعه در طول تاریخ بوده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز علمای دین همانند گذشته مهم ترین پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند، بیان داشت: امروز نقش علما و بزرگان حوزه در تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب بسیار حساس و حائز اهمیت است.

گفتنی است، در این دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران بر شفای هر چه زودتر آیت الله صدوقی از درگاه خداوند متعال دعا کرد.

 


  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha