شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره آموزشی در تبریز

حوزه/دوره آموزشی طلاب وظیفه استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به مدت یک هفته از ۲۹ دی تا ۴ بهمن ماه به میزبانی تبریز در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاری ها، دوره آموزشی طلاب وظیفه استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به مدت یک هفته از 29 دی تا 4 بهمن ماه به میزبانی تبریز در حال برگزاری است .

این دوره که به همت کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و با ابلاغ ستاد همکاریهای  کشور در حال برگزاری است 36 نفر از طلاب وظیفه با حضور در کلاس های آموزشی با با مباحثی چون روانشناسی تربیتی، روانشناسی رشد، مدیریت آموزشی، اصول و فلسفه آموزش و پرورش، جامعه شناسی تربیت،قصه گویی قرآنی برای کودکان و نوجوانان آشنا می شوند.

شرکت کنندگان دراین دوره طی 54ساعت حضوری و 60 ساعت غیر حضوری با موضوعاتی از قبیل، تبیین سند تحول،اصول و فنون راهنمایی و مشاوره،اصول و مبانی برنامه ریزی فعالیت های پرورشی،اهداف فعالیت های قرآنی ومعارف اهل بیت علیهم السلام آشنا می شوند.

طلاب وظیفه همچنین در این دوره های حضوری و غیر حضوری ،کلاس هایی تحت عنوان آشنایی با اهداف دوره های تحصیلی و شرح وظایف روحانیون در مدرسه و معرفی مراکزتخصصی حوزه علمیه،اشنایی با مقررات و مکاتبات اداری و شورا ها و تشکلهایمدرسه واخلاق حرفه ای در مدرسه را می گذرانند.

استفاده از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه استان و اساتید متخصص حوزه های تربیتی دستگاه تعلیم و تربیت استان از ویژگی های این دوره می باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha