جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوم بهمن

حوزه/ حجت الاسلام سرایی گفت: دشمن در جنگ ۳۳ روزه خود با کمک کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و به ویژه عربستان که مفتی‌های آن‌ حتی دعا کردن برای پیروزی حزب‌الله را حرام می‌دانستند، می‌خواست جبهه مقاومت را نابود کند، اما چنان شکست خورد که اثرات آن امروز هم نمایان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن ماه که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد اظهار داشت: مردم آذربایجان‌غربی در طول این چهل سال با تمام توان از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کرده است و از اول انقلاب و قبل از شروع جنگ در منطقه مشغول مبارزه با گروهک‌های تروریستی شد و همزمان با شروع جنگ هم در منطقه جنوب حضور پیدا کرده و از انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور خود تمام معادلات جهانی را به هم زد و به عنوان معجزه قرن در دنیا مشهور شد، اولین اشتباه محاسباتی دشمن در مورد انقلاب این بود که چند ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد و ایران را جزیره امن معرفی کرد، اما مردم ایران با مقاومت تمام دسیسه‌های دشمن را از بین بردند.

حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی بیان داشت: دشمن با هدف نابود کردن انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی نابرابر را بر ملت ایران تحمیل کرده و از همه کشورها ایران را تحریم کرده و حتی سیم خاردار را به ما نمی‌دادند که کاربرد نظامی دارد در حالی که کارخانه‌هایشان برای عراق اسلحه و مهمات تولید می‌کرد.

وی افزود: داستان طبس از معجزات الهی بود که دشمن را با اینکه تمام قدرت نظامی خود را به کار بسته بود که به راحتی گروگان‌های خود را آزاد کند، اما خدای متعال شن‌های طبس را مامور نابودی آن‌ها کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: منافقین با نقشه‌های آمریکا بیش از  ۱۷ هزار نفر از مردم ما را ترور کردند و با نقشه‌های دشمن ایران را فتح کنند که در عملیات مرصاد با شکست مواجه شدند و جالب‌تر این است که امروز دشمنان این خاک با آن‌همه جنایت که علیه ملت کرده اند، ایران را کشور تروریستی می‌دانند.

وی عنوان داشت: از اول انقلاب دشمن تمامی تحریم‌ها را با هدف این که ایران نابود خواهد شد بر ایران تحمیل کرد اما ملت ایران با روحیه ولایی خود با مقاومت خود دشمن را شکست دادند و امام فرمود که ما ابهت دو ابر قدرت را نابود کردیم.

حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی اضافه کرد: دشمن در جنگ ۳۳ روزه خود با کمک کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و به ویژه عربستان که مفتی‌های آن‌ حتی دعا کردن برای پیروزی حزب‌الله را حرام می‌دانستند، می‌خواست جبهه مقاومت را نابود کند، اما چنان شکست خورد که اثرات آن امروز هم نمایان است.

ایجاد داعش یک خطای راهبردی بود

وی ادامه داد: ایجاد داعش با هدف این‌که با نابود کردن اسد دست ایران را از کمک به حزب‌الله بِبُرّند، بود و همه آن‌ها حتی برخی در داخل هم می‌گفتند بشّار اسد باید برود و تنها کسی که در دنیا گفت اسد می‌ماند رهبر انقلاب بود و امروز شاهد آن‌ هستیم که آمریکایی‌ها با شکست سوریه را ترک می‌کنند و کشورهای عربی یکی پس از دیگری می‌آیند و سفارت خود را در دمشق باز می‌کنند و اسد با اقتدار ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی، نامگذاری فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری را از وظایف مهم مسئولین عنوان کرد و گفت: مردم باید با مطالبه خود مسئولین را موظف کنند تا نام فرودگاه ارومیه را به نام شهید مهدی باکری که نماد تبلور غیرت آذربایجان است، مزین کنند، چرا که نمادهای انقلابی برای ما سرمشق است.

وی افزود: دشمن امروز از ملت ایران عصبانی است و دلیل آن هم این است که تمام نقشه‌های آن‌ها درباره ایران با شکست مواجه شده است و ملت ایران در همه عرصه‌ها با کمک خدای متعال پیروز شده است و امروز ایران به جایی رسیده است که تفنگ‌داران آمریکایی را دستگیر می‌کند و آن‌ها از شدت عجز و ناتوانی گریه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha